Page 16 - Aga mina olen eeskujuks 2017-18
P. 16

                                   Organisatsioon: Eesti Noorsootöö Keskus
Tegevusvaldkond: noortevaldkond
Ühiskampaania tegevuste läbiviimise eestvedaja(d): Maria Juurmaa, Kadri Koort
Miks otsustasite eeskujukampaaniaga liituda: Eesti Noorsootöö Keskus on riiklik noortevald- konna kompetentsikeskus, mis töötab igapäevaselt selle nimel, et iga noor saaks üles kasvada keskkonnas, mis toetab tema arengut. Aga Mina kampaania seisab samuti terve ja turvalise elukeskkonna eest, mis noori ja nende arengut toetab.
Eeskujukampaanias osalemise mõju: Kampaaniaga seotud noorsootöö nädal on juba kaheksa aastat tõstnud esile noortevaldkonna väärtusi ja noorsootöötajaid kui eeskujusid. 2018. aastal osales selle nädala sündmustel ligi 20 000 inimest ja sõnumid sotsiaalmeedias jõudsid kokku 750 000 inimeseni (reach).
Ühiskampaania tegevus: sotsiaalmeedia kampaania
Sõnum: AGA MINA TÖÖTAN NOORTEGA. MINU TÖÖ ON TULEVIK.
AGA MINA INSPIREERIN NOORI
Tegevuste läbiviimise aeg: 2018. aasta novembri lõpp ja detsembri algus Sihtgrupp: Noorsootöötajad, noortevaldkonna spetsialistid, noored
Tegevuste eesmärk: Aga Mina kampaania viidi läbi jätkutegevusena noorsootöö nädalale „Noori inspireerides” (19.−25.11.2018). Noorsootöö nädal leidis aset kaheksandat korda ja võttis fookusesse noorsootöö võimalused ja noorsootöötaja ameti väärtustamise. Nädala raames toimus 260 sündmust, milles osales ligi 19 000 noort, 400 noorsootöötajat ja üle 300 kogu- konnaliikme. Noortele suunatud sündmused koondusid märksõna „inspiratsioon” alla, see tähendab, et sündmused olid suunatud äratama huvi noorsootöös pakutavate võimaluste vastu ja tutvustama lähemalt noorsootöötaja ametit. Aga Mina kampaaniaga jätkati pärast noorsootöö nädala lõppu sõnumeid sotsiaalmeedias hoides.
Läbiviidud tegevused: Kampaania viidi läbi sotsiaalmeedias, kus Facebooki kaanepildi ja postitustena jagati Aga Mina sõnumeid. Noorsootöö nädalal toimunud sündmustest võttis osa ligi 20 000 inimest, Eesti Noorsootöö Keskuse Facebooki-lehe kaudu jõudsid sõnumid enam kui 450 000 inimeseni (reach) ja Teeviida Facebooki-lehe kaudu ligi 300 000 inimeseni (reach).
16
                                              EESKUJUKAMPAANIA AGA MINA / 2017-2018
Väärtuspõhiste hoiakute kujundamise ühiskampaania, mis tulenes soovist kinkida
tulevastele põlvkondadele tervem ja turvalisem elukeskkond. Organisatsioonide ühine kingitus Eesti Vabariigile 100’ndal sünnipäeval.
     



















































































   14   15   16   17   18