Page 23 - Aga mina olen eeskujuks 2017-18
P. 23

                 Innove kampaania oli seotud ka märtsis 2018 toimunud TEDx Tallinna Vangla inspiratsioonikonve- rentsiga, kus Immanuel Volkonski pidas inspireeriva kõne sellest, kuidas ta just vanglas jõudis tõde- museni õppimise olulisusest.
Tegevus: Kaks humoorikat videoklippi, mis levisid erinevates veebikeskkondades ja sotsiaalmeedias. Videoklippe toetasid kampaaniasõnumid raadios ja teles ning reklaamplakatid tänavatel ja bussides. Kampaaniasõnum kutsub lisainfot otsima ja õppimisvõimalusi avastama Innove kodulehtedele.
Sõnum: AGA MINA INNUSTAN ÕPPIMA! Tegevuste läbiviimise aeg: 29.03−24.04.2018
Sihtgrupp: Inimesed, kes
• on haridustee pooleli jätnud ja võiksid seda jätkata – ÕPPIJAD
• nende lähedased, kes saavad neid julgustada – INNUSTAJAD
Tegevuste eesmärk: Inspireerivate kõneisikute kaudu teadvustada õppimise olulisust, mõjutada hoiakuid ja väärtusi.
Läbiviidud tegevused numbrites.
• Välimeedia: 5 410 737 kontakti
• Reklaam 70 bussis: 1 049 580 kontakti
• Raadioreklaam: Vikerraadio, Raadio 2, Elmar, Kuku
• Videoreklaam: Innove.ee lehel, Facebookis, ERRi kanalites, YouTube’is
• Reklaami näitamiste arv internetis ja sotsiaalmeedias (YouTube, Google Display Network, Instagram,
Facebook) kokku: 2 230 799 korda
                                                                                    




















































































   21   22   23   24   25