Page 48 - Aga mina olen eeskujuks 2017-18
P. 48

                                   Organisatsioon: MTÜ RuaCrew
            Tegevusvaldkond: MTÜ RuaCrew on loodud 2009. aastal eesmärgiga ennetada sotsiaalseid probleeme ja õigusrikkumisi noorte seas ning aidata selliste olukordade lahendamisele kaasa. Riskikäitumisega noored (ennetus).
Ühiskampaania tegevuste läbiviimise eestvedaja(d): Eestvedajaks Annegrete Johanson (esmaabi, tugiisikud), Anna Frank-Viron (tugiisikud), Anna Guzman (tugiisikud), vabatahtlikud tugiisikud
Miks otsustasite eeskujukampaaniaga liituda: Rua Crew otsustas liituda kampaaniaga:
1. Et tõsta lapsevanemate seas teadlikkust, ennetades seeläbi õnnetusjuhtumeid laste seas
(esmaabi)
2. Igalaps, olenemata vanusest, vajab tähelepanu. Kui aga lapsevanem ei ole võimeline
märkama ja sekkuma, kuna tal on endal probleeme, hakkab laps tähelepanu otsima teisiti. Sama juhtub lastega, kelle vanemad on enda tegevuste ja eluga niivõrd hõivatud, et järel- tulija on tema elus teisejärguline. Noorte käitumine on sageli appihüüe, et keegi märkaks ja sekkuks;toetaks, suunaks, oleks eeskujuks. Keegi turvaline inimene, kes pakuks soojust ja armastust tingimusteta ning oleks olemas olenemata lapse käitumisest (vabatahtlik tugi- isik).
Eeskujukampaanias osalemise mõju: Kindlasti on mõjutanud kampaania ühinguliikmeid, et kanda väärtust ja sõnumit edasi.
Noorte vaba aeg on sisustatud, neile on tutvustatud erinevaid alternatiivseid vaba aja veetmise võimalusi. Noored on saanud endale positiivse täiskasvanud eeskuju, kes pakub toetust, abi õppimises, nõustab, kuidas lahendada ja toime tulla konfliktidega, juhendab, kuidas vanemate, spetsialistide ja teiste täiskasvanutega hakkama saada ning juhendab noort õiguskuulekalt käituma.
Ühiskampaania tegevused:
1. Esmaabikoolitused
2. Riskikäitumisega noortele vabatahtlikuks tugiisikuks olemise propageerimine
Sõnumid:
1. AGA MINA OSKAN ANDA LASTELE ESMAABI
2. AGA MINA OLEN NOORELE TOEKS
48
                                       EESKUJUKAMPAANIA AGA MINA / 2017-2018
Väärtuspõhiste hoiakute kujundamise ühiskampaania, mis tulenes soovist kinkida
tulevastele põlvkondadele tervem ja turvalisem elukeskkond. Organisatsioonide ühine kingitus Eesti Vabariigile 100’ndal sünnipäeval.
     














































































   46   47   48   49   50